Termeni și Condiții

Curățarea încălțămintei se face cu grijă, conform instrucțiunilor de pe etichete sau ambalaje. Dacă acestea lipsesc, clientul își asumă responsabilitatea pentru eventualele riscuri.

Primirea articolelor se face doar după confirmarea comenzii pe canalele digitale și reprezintă acceptul clientului asupra condițiilor prezentate.

Dacă clientul cere o curățare contrar recomandărilor specialistului, această alegere este pe riscul său.

Firma nu răspunde pentru petele care nu pot fi eliminate, nici pentru eventualele deteriorări ale materialelor în timpul procesului de curățare.

Nu se acceptă răspunderea pentru articole deja deteriorate aduse la curățat.

Firma își rezervă dreptul de a refuza articole care prezintă semne de contaminare sau un aspect respingător.

Dacă articolele se deteriorează din cauza unor defecte ascunse, cum ar fi culoare instabilă sau lipituri slabe, firma nu poate fi trasă la răspundere.

Produsele din piele sau blană naturală, precum și cele care conțin astfel de materiale, se curăță pe riscul clientului. Pot apărea modificări de culoare, formă sau rupturi.

Tarifele sunt cele afișate pe site și în canalele de comandă. Dacă un articol nu este listat, prețul se va stabili în funcție de un articol similar sau de munca depusă.

În caz de întârzieri cauzate de factori externi (ex: lipsa curentului, a apei), firma nu este responsabilă, dar va anunța clientul cât mai curând posibil.

Obiecțiile privind starea articolelor trebuie formulate la livrare. Reclamațiile ulterioare nu vor fi acceptate.

În cazul unei deteriorări grave din vina firmei sau al unui furt confirmat de poliție, se oferă despăgubiri de maximum 10 ori costul curățării. Compensarea se face în cel mult 30 de zile, iar obiectul rămâne în posesia firmei.

Dacă produsul se deteriorează în urma curățării conform instrucțiunilor producătorului, firma nu este responsabilă. Clientul poate solicita o evaluare tehnică independentă.

Firma nu răspunde pentru pierderea sau distrugerea elementelor mici (nasturi, fermoare, șireturi, etc.) sau pentru dezlipiri ale componentelor.

Articolele care nu sunt ridicate în termen de 30 de zile sunt considerate abandonate.